onsdag 30. september 2009

Hovawart Spesialutstilling 2009

Siste helgen i august var det spesialutstilling for Hovawart på Gol.
I år hadde jeg kun med meg mine to gutter, men Nayatidatter Eventyr kom fra vestlandet, og flere av Chiefs søsken og mamma var på plass. En stor lykkelig familie! :)

Jeg må jo si at vi gjorde det knallbra i år hele gjengen!

Chief tok stor-CERT, 3dje beste hannhund, kun slått av to flotte og erfarne championhanner.
Og det for tysk spesialdommer med veldig bra kritikk!! Fantastisk stolt av det.

Nayati ble 3dje beste championhanne, med CK. Men stakkaren var super stresset for han hadde parret hele den uken. ;) Kokte litt kan man si. Men kritikken hans var også kjempebra og mor var fornøyd med det.

Eventyr, Nayatidatter, fikk super kritikk, og eneste unghunden på utstillingen som fikk CK. :)

Hele Tervtinagjengen gjorde det kjempe bra, utrolig morro!

Da er det bare å fortsette å stille Chief for å fa championatet på han. Det er innen rekkevidde nå.

Vil bare takke Carina, som var super reisefølge og fantastisk handler i åpen klasse for Chief. Skulle tro du var født på hundeutstillinger. :D
Og Siv, Kine, Linda, Sunniva, Carina og Hege for alltid morro på festen og i hytta! ;) Er ikke det samme uten.

Da gleder vi oss bare til nesteår!!!!

Michelle.

1 kommentar:

Keeenis :) sa...

Jeg var den KULESTE å feste med :)